Розробки виховних заходів



Як вберегтися від ушибів та падінь? Бесіда

Формула здорового способу життя



КОНСПЕКТ САМОПІДГОТОВКИ
У 2-3 ЗАГАЛЬНИХ КЛАСАХ
Форма проведення: заняття-подорож

Мета:  узагальнювати і систематизувати знання дітей отримані на уроках, продовжувати роботу по закріпленню навиків самоосвіти, вчити самостійно працювати, спрямовувати розумову діяльність на розвиток мислення, пам’яті, мовлення; корегувати недоліки розвитку, продовжувати роботу з формування позитивного ставлення до навчання; вчити організовувати робоче місце, своєчасно у встановлений термін виконувати навчальні завдання.

Завдання:
   - розвивати пам'ять, увагу, мислення дітей;
   - вчити правильно і послідовно викладати свої думки в усній формі;
   - закріпити вміння складати, віднімати, множити і ділити.
   - формувати навички виразного читання
   - виховувати наполегливість, працьовитість, посидючість при виконання завдань;
   - формувати самостійність, активність, вміння доводити розпочату справу до
 кінця;
   - прищеплювати дбайливе ставлення до природи.

          Обладнання:
   - картки з завданням
   - плакати з назвами міст
   - плакат з правил проведення самопідготовки
   - додатковий матеріал






Хід самопідготовки
І. НЕРВОВО-ПСИХОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА

-   Діти, хто мені скаже яка пора року зараз господарює?
- Правильно, осінь і в неї дуже багато справ. Їй потрібно навести лад, підготувати природу до зими. Але одна вона з усіма справами не впорається тому  допомагають їй помічники. Давайте спробуємо відгадати, хто ж це такі:

Каплі з неба, дахів, стріх,
Дощ холодний, перший сніг.
Почорнів без листя сад.
Що за місяць? Листопад

Кличуть нас ліси, поля, сади
Дозбирати осені плоди.
Із дерев спадає листя жовте
То землею ходить місяць … Жовтень

В школах дзвоник продзвенів,
Школярів дім знань зустрів.
В лісі виросли грибочки,
У опеньках всі пеньочки… Вересень

- Осінні помічники завжди йдуть один за одним і ніколи не змінюють свого порядку, давайте пригадаємо, який перший місяць осені..., другий..., третій...
- Молодці!
- Діти, а хто мені скаже який зараз час доби?  
- Правильно, зараз полудень, а тому прийшов час самопідготовки.

ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ  ЕТАП
1. Організація учнів, створення санітарно-гігієнічних умов для проведення самопідготовки.
Як завжди, ми працюватимемо під гаслом: «Міркуємо – швидко! Відповідаємо – точно! Пишемо – гарно!
Бажаю вам продемонструвати свій розум, виявити активність і мати гарний настрій.

2. Створення проблемної ситуації.
- Сьогодні до нас завітали гості, вони хочуть побачити, як ми з вами вміємо самостійно виконувати домашні завдання. А тому, я пропоную всім нам здійснити подорож  Країною виконаних уроків.
- Але, щоб розпочати нашу з вами подорож ми повинні обрати маршрут, вид транспорту  (діти обирають конверт - виконують завдання - дізнаються засіб пересування і назву його), а також, правила руху Країною виконаних уроків, тобто,  пригадати як слід працювати під час самопідготовки. (Діти, по черзі  називають  правила, які потім вихователь вивішує на дошці)

1.Підготувати усе необхідне до роботи
2. Прибрати все зайве
3.Книжки  розкласти по порядку виконання завдань
4.Розпочавши роботу, не поспішати
5. Сидіти прямо, писати охайно.
6. Якщо потрібно, користуватися чернеткою.
7. Не відволікатися і не розмовляти.
8. Якщо щось потрібно - підніми руку.

-   Отже, час рушати і перше місто куди ми завітаємо це місто Мовознавство.
-   Як ви вважаєте, хто живе в цьому місті?
- Правильно, мовознавці, тобто люди, які дуже добре знають правила з української мови і вміють грамотно писати.
-  Отже, щоб пропливти через це незвичайне місто, нам потрібно виконати маленьке завдання:
утворити ланцюжок слів із слова  листопад

Д/З з укр. мови
- Далі переходимо до виконання домашнього завдання, але для початку пригадаємо гасло: сядемо рівненько і пишемо гарненько.
Самостійна робота учнів.
виконати: 2кл. впр. ___, стр. ___, а 3кл. впр. ___,стр. ___.
Перевірка домашнього завдання

Фізкультхвилинка:
Ми писали, ми трудились
Наші пальчики втомились.
Ми їх трішки розімнемо
І долоні розітремо.
Відпочили рученята?
Будем далі працювати.

-  Наступне місто, яке нам потрібно пропливти, це місто Математика.
-  А в цьому місті хто живе?
-  Так, люди, які вміють добре рахувати.
-  І щоб пропливти  через це  місто, нам потрібно теж порахувати:

Скільки ріжок  у семи козенят?  2 х 7 = 14
Скільки ніжок  у чотирьох каченят? 2 х 4 = 8
Скільки лапок  у пари жуків? 2 х 6 = 12
Скільки лапок  у п’яти павуків? 8 х 5 = 40
Скільки вух у чотирьох вовченят? 2 х 4 = 8
Скільки лапок  у трьох бджоленят?
Скільки ратиць у двох поросят? 2 х 4 = 8
Скільки ніжок  у десятка малят? 10 х 2 = 20
Д/З  з математики
-  Прийшов час і для виконання наступного домашнього завдання, пригадаймо гасло, яким ми керуємося на математиці: думаємо - швидко, відповідаємо - правильно, лічимо – точно, пишемо – гарно!
Самостійна робота учнів.
виконати: 2кл. №. ___, стр. ___, а 3кл. №. ___,стр. ___.
Перевірка домашнього завдання

Фізкультхвилинка для очей

-   Діти, а тепер погляньте сюди. Це останнє місто, яке сьогодні нам доведеться пропливти. І це місто Читанія.
-   І в ньому теж проживають люди, які  найбільше полюбляють, як ви гадаєте?
-   Правильно люблять читати.
-  Ось і ми з вами  будемо читати, щоб пропливти через останнє місто нашої подорожі.  Але спочатку потрібно підготувати наші язички, щоб нам читалося легко і ми могли чітко й виразно вимовляти слова. І в цьому нам допоможуть скоромовки.
-    Що таке скоромовки всі знають? (читають по черзі скоромовки)
Д/З  з читання
-  Нарешті  останнє домашнє завдання,  й останнє гасло на сьогодні,  яким ми будемо керуватися під час читання: швидко читай та не поспішай.
Самостійна робота учнів.
прочитати: 2кл. стр. ____, а 3кл. стр. ____.
Перевірка домашнього завдання

Фізкультхвилинка (відео)

ІІІ. РЕФЛЕКСІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
-  Яке завдання вам було найважче виконувати?
-  Який матеріал засвоїли недостатньо?
-  На що потрібно звернути увагу і допрацювати?

ІV. ВИСТАВКА ЗОШИТІВ
Проаналізувати виконання робіт. Відзначити найбільш старанних учнів.


Немає коментарів:

Дописати коментар